۞ † Celice † ۞

It's In The Way You Hurt Me .: Celice :. I Know That I'm Alive

۞ † Celice † ۞

It's In The Way You Hurt Me .: Celice :. I Know That I'm Alive

رفتار زن و شوهر

سلام به همه از امروز به بعد یک قسمت برای جک گذاشتم که امید وارم لذت ببرید اگه جک جدید دارید حتما" تو قسمت نظرات واسم بنویسید که حتما" جوک شما را در بلاگ بزارم مرس از همه ی شماااا. 

یک خانم و یک آقا که سوار قطاری به مقصدی خیلی دور شده بودند، بعد از حرکت قطار متوجه شدند که در این کوپه درجه یک که تختخواب دار هم میباشد ، با هم تنها هستند و هیچ مسافر دیگری وارد کوپه نخواهد شد.

ساعتها سفر در سکوت محض گذشت و مرد مشغول مطالعه و زن مشغول بافتن بافتنی بود.

شب که وقت خواب رسید خانم تخت طبقه بالا و آقا تخت طبقه پایین را اشغال کردند. اما مدتی نگذشته بود که خانم از طبقه بالا، دولا شد و آقا را صدا زد و گفت: ببخشید ! میشه یه لطفی در حق من بفرمایید؟

آقا : خواهش میکنم!

خانم : من خیلی سردمه. میشه از مهماندار قطار برای من یک پتوی اضافی بگیرید؟

آقا : من یه پیشنهاد دارم!

خانم : چه پیشنهادی؟

آقا : فقط برای همین امشب، تصور کنیم که زن و شوهر هستیم.

خانم لبخندی زد و با شیطنت گفت:چه اشکال داره ، موافقم!

آقا : پس قبول؟

خانم : قبول!

آقا :خب، حالا مثل بچه آدم خودت پاشو ، برو از مهموندار پتو بگیر. من خوابم میآد و دیگه هم مزاحم من نشو .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد