۞ † Celice † ۞

It's In The Way You Hurt Me .: Celice :. I Know That I'm Alive

۞ † Celice † ۞

It's In The Way You Hurt Me .: Celice :. I Know That I'm Alive

نقاشی های زیبای استاد مرتضی کاتوزیان

اسطوره نقاشی ایران. مرتضی کاتوزیان در 11 تیرماه 1322 در خانواده ای متوسط و هنر دوست در تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق نقاشی بود و تمام اوقات او بدون مربی صرف فراگیری این هنر می شد. در سال 1339 به طور حرفه ای به کار گرافیک و نقاشی روی آورد.

ادامه مطلب ...

Declan Galbraith - Tell Me Why

موزیک ویدئو درخواستی برای دوست عزیزم حامد جان امید وارم لذت ببری

دکلان جان گالبریث (به انگلیسی: Declan John Galbraith) (زادهٔ ۱۹ دسامبر ۱۹۹۱ در هو سن وربرگ، کنت) یک خوانندهٔ انگلیسی با تبار اسکاتلندی و ایرلندی است. دکلان همراه با خانواده‌اش در هو، روستایی در نزدیکی روچستر، کنت زندگی می‌کند. پدربزرگش عضو یک گروه موسیقی و نوازنده چندین ساز بود که توجه او را در کودکی به یک جشنواره موسیقی ایرلندی جلب کرد، او با شرکت در آن جشنواره و اجرای یک موسیقی سنتی تلفیقی ایرلندی و اسکاتلندی، الهام‌بخش دکلان برای ورود زودهنگام به دنیای موسیقی شد. دکلان به خاطر کنترل و بُردِ صدایش، و نیز توانایی‌اش در اجرای خاص خویش و سازگارنمودن عناصر ژانرهای متفاوت، شهرت دارد.

ادامه مطلب ...

16 تا جک توووووووپ !!!

خب سلام به همه ی دوستان امید وارم که خسته نباشید عید رو پیشاپیش تبریک میگم .دوستان امروز ۱۶ تا جک خنده دار گذاشتم که در یک فایل WordPad هستش فقط جک ها کمی غیر اخلاقی میباشند برای همین منظور من تصمیم گرفتم یک پسورد برای این فایل بزارم که پسوردش اسم یک مکان و یا یک شخص است که معمولا" افراد بالای ۱۸ می توانند اسم آن را حدس بزنند.امید وارم لذت ببرید

ادامه مطلب ...

Ashkin & Alishmas & Alirezaz Ft Pirooz Delnavaz - Khabam Miad

سورپرایز عید امسال برای بازدیدکنندگان آهنگ جدید و فوق العاده متفاوت و شاد و زیبا از اشکین 0098 و علیشمس و علیرضاز و پیروز دلنواز بنام خـــوابـــم میـــاد که با سبکی جدید و متفاوت با شعر و ملودی اشکین و تنظیم فوق العاده پیام قربانی که تنظیم این کار ریتمی جدید از نوع 6/8 که تا حالا خوانده نشده بزودی منتظر ویدیو این کار باشید پیشنهاد میکنم این کار رو به هیچ وجه از دست ندید.

ادامه مطلب ...

پک جدیدی از عکسهای جنیفرلوپز

سلام دوستام اینم پک جدید عکس های خواننده , مدل , بازیگر جنیفرلوپز که تقدیم میکنم به طرفتاران این خواننده .. که عکس های بسیار زیبای هست امید وارم لذت ببرید نظر بادتون نره

ادامه مطلب ...