۞ † Celice † ۞

It's In The Way You Hurt Me .: Celice :. I Know That I'm Alive

۞ † Celice † ۞

It's In The Way You Hurt Me .: Celice :. I Know That I'm Alive

جدیدترین لیست ثروتمندترین افراد دنیا + عکس

لیست افراد ثروتمند جهان در حالی از سوی مجله فوربس اعلام شد که بنا به نوشته این مجله، تعداد افراد دارای بیش از یک میلیارد دلار سرمایه در جهان نسبت به سال گذشته جهش زیادی داشته است و بیشترین میزان این جهش در کشور چین بوده و شهر مسکو نیز بیشترین افراد میلیاردر را داراست، ضمن اینکه بیشترین افراد میلیاردر نیز در کشور آمریکا زندگی می کنند.

به گزارش دادنا، لیست اعلام شده از سوی مجله فوربس در سال ۲۰۱۱ به ترتیب میزان دارایی عبارتند از:

۱- کارلوس اسلیم – مکزیک – میزان دارایی ۷۴ میلیارد دلار . ثروتمندترین فرد جهان، کارلوس اسلیم مکزیکی است. وی در سال گذشته میلادی سرمایه گذاری فراوانی در زمینه انرژی و معدن در کشور کلمبیا انجام داده است و سود سرشاری نیز کسب کرده است.
اسلیم ۷۱ ساله صاحب کمپانی تلمکس، در زمینه مخابرات و ارتباطات مشغول به کار است. وی در زمره افراد قدرتمند جهان با رتبه بیست و یک نیز قرار دارد. کارلوس اسلیم صاحب شش فرزند است و در مکزیکوسیتی زندگی می کند. همسرش نیز از وی جدا شده است.

۲- بیل گیتس – آمریکا – میزان دارایی ۵۶ میلیارد دلار

بیل گیتس از موسسان و مدیر سابق کمپانی بزرگ مایکروسافت است. وی هم اکنون مدیر موسسه نیکوکاری بیل و آماندا گیتس است که به انجام فعالیت های خیرخواهانه در جهان مشغول است. بیل گیتس ۵۵ ساله بزرگترین فرد کمک کننده مالی به امور بشر دوستانه نیز شناخته می شود و کمک های فراوانی در زمینه ریشه کن کردن بیماری فلج اطفال و ایدز بویژه در قاره آفریقا کرده است. کارشناسان مالی اعتقاد دارند در صورتی که وی از ثروت شخصی اش در زمینه فعالیت های خیرخواهانه خرج نمی کرد، هم اکنون پروتمندترین فرد دنیا بود. وی دهمین فرد قدرتمند جهان شناخته می شود و به همراه همسر و سه فرزندش در ایالت واشنگتن زندگی می کنند.

۳- وارن بافت – آمریکا – میزان دارایی ۵۰ میلیارد دلار

وارن بافت ۸۰ ساله مدیر عامل و مدیر اجرایی شرکت برکشایر هاتاوی است. فعالیت اصلی برکشایر هاتاوی ارائه انواع خدمات بیمه مانند بیمهٔ اموال و تلفات جانی، بیمه مجدد و بسیاری از انواع بیمه‌های نامتعارف است.
وارن بافت مدتی در بورس سرمایه گذاری کرده بود و سپس وارد صنعت بیمه شد. کمپانی وی در حال حاضر کارهای مختلفی را شامل تولید آبنبات، اثاثیه منزل، دایرةالمعارف‌ها، جاروبرقی، فروش جواهرات، انتشار روزنامه، تولید و پخش یونیفرم، ساخت، وارد کردن و پخش کفش نیزانجام می‌دهد. وی صاحب سه فرزند است و در ایالت نبراسکا زندگی می کند. همسرش نیز از او جدا شده است.

۴- برنارد آرنالت – فرانسه – میزان دارایی ۴۱ میلیارد دلار

آرنالت ۶۲ ساله مدیر شرکت لوئیس هنسی است که در زمینه تولید مبلمان و اثاثیه لوکس فعالیت دارد. وی با سرمایه گذاری در زمینه تولید وسایل راحتی و فروش آنها در سرتاسر دنیا به سود سرشاری رسیده است. وی صاحب پنج فرزند است و به همراه همسرش در پاریس زندگی می کند. وی همچنین در لیست افراد قدرتمند جهان مقام چهل و سوم را دارد.

۵- لاری الیسون – آمریکا – میزان دارایی ۳۹٫۵ میلیلرد دلار

لاری الیسون ۶۶ ساله موسس کمپانی نرم افزاری اوراکل است. نرم افزار اوراکل، بزرگترین نرم افزار پایگاه داده در دنیا محسوب می شود که اکثر شرکتها و کمپانی های معروف دنیا از آن برای ثبت داده ها استفاده می کنند. وی به همراه همسرش در ایالت کالیفرنیا زندگی می کند و دارای دو فرزند است.

۶- لاکشمی میتال – هند و انگلیس – میزان دارایی ۳۱٫۱ میلیارد دلار

لاکشمی میتال ۶۰ ساله، بازرگان هندی – انگلیسی و موسس کمپانی آرسلورمیتال، دارای یکی از بزرگترین کمپانی های دنیا در زمینه تولید فولاد است. وی در رده چهل و چهارم افراد پرقدرت دنیا نیز هست و به همراه همسر و دو فرزندش در لندن زندگی می کند.

۷- آمانسیو اورتگا – اسپانیا – میزان دارایی ۳۱ میلیارد دلار

موسس ۷۴ ساله اسپانیایی کمپانی تولید لباس زارا، با کسب سود سرشار در رده هفتمین فرد ثروتمند دنیا شناخته شده است. کمپانی زارا، فروشگاه زنجیره‌ای لباس است که در سال ۱۹۷۵ توسط وی در اسپانیا کار خود را شروع کرد. زارا حدود ۱۰۵۸ فروشگاه در ۶۸ کشور دارد و مساحت هر فروشگاه حدود ۱۵۰۰ متر مربع است. وی دارای سه فرزند است و به همراه همسرش در مادرید زندگی می کند.

۸- ایک باتیستا – برزیل – میزان دارایی ۳۰ میلیارد دلار

باتیستای ۵۴ ساله با تاسیس شرکت یی.بی.ایکس و فعالیت در زمینه استخراج معدن و نفت، توانست سود سرشاری نصیب کمپانی خود کند. وی در رده پنجاه و هشتمین افراد قدرتمند جهان نیز هست و به همراه دو فرزندش در ریودوژانیره برزیل زندگی می کند. همسرش چندی پیش از وی جدا شد.

۹- موکش آمبانی – هندوستان – میزان دارایی ۲۷ میلیارد دلار

آمبانی ۵۳ ساله موسس و مدیر شرکت ریلاینس، عمده سود شرکت خود را از راه سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز بدست آورده است. وی ساکن بمبئی است و به همراه همسر و سه فرزندش این کمپانی را اداره می کنند. وی در رده سی و چهارمین افراد قدرتمند جهان قرار دارد.

۱۰- کریستی والتون – آمریکا – ۲۶٫۵ میلیارد دلار

تنها زن در لیست ده پروتمند جهان، کریستی والتون ۵۶ ساله مدیر فروشگاه های زنجیره ای وال-مارت است. کمپانی وال-مارت از پدرش به ارث رسیده و وی توانسته فعالیت شرکت را رونق ببخشد و هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد. وی صاحب یک فرزند است و در ایالت وایومینگ زندگی می کند و همسرش نیز از او جدا شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد