۞ † Celice † ۞

It's In The Way You Hurt Me .: Celice :. I Know That I'm Alive

۞ † Celice † ۞

It's In The Way You Hurt Me .: Celice :. I Know That I'm Alive

Blackfield - Welcome To My DNA 2011

سلام به همه . بالاخره بعد از ۴ سال سکوت Steven Wilson و Aviv Geffen تصمیم به ساختن آلبم ۲۰۱۱ گروه Blackfield شدن. این ۲ نفر با این که خود به تنهایی دارای گروه دیگری میباشند ولی با هم کاری هم گروه Blackfield را ساختن ومیتوانم بگم که این آلبم ممکنه در کل آلبم های سبک راک امسال اول بشده. چون معنی آهنگ ها واقعا" شاهکاره. من وقتی این آلیم را گوش دادم یاد آهنگ Hello از البم ۲۰۰۳ این گروه شدم و بسیار خوشحال شدم که Steven Wilson بالاخره راضی شد . چون در آخرین کنسرت این گروه که در آمریکا بود Steven Wilson اعلام کرد دیگه این گروه آلبم جدید نخواهند داد. من خیلی ناراحت شدم ولی در هر حال خیلی خوشحالم که دوباره گروه باز گشته. امید وارم لذت ببرین از این آلبم

Download

حجم ۸۳.۷ مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد